DSC

LookUp Events oficjalnie otwarty

LookUp Events to nowa przestrzeń eventowo-konferencyjna usytuowana na ostatnich piętrach Skylinera – warszawskiego wieżowca klasy A+, w samym sercu miasta, przy Rondzie Daszyńskiego.

Charakteryzuje się wysmakowanymi i przestronnymi wnętrzami, łączącymi nowoczesność formy, eksponującej wyjątkową panoramę miasta oraz profesjonalny serwis gastronomiczny.
Udostępniamy Państwu dwie wielofunkcyjne przestrzenie o łącznej powierzchni około 500 m2. Idealnie sprawdzą się podczas organizacji bankietów, konferencji, spotkań biznesowych
oraz wydarzeń tematycznych.

Piętro 41
Nowoczesna, multimedialnie wyposażona sala konferencyjna gotowa przyjąć do 100 osób. Sala daje możliwość elastycznego aranżowania przestrzeni. Może funkcjonować
jako jedno większe pomieszczenie lub zostać podzielona na dwa mniejsze, tworząc kameralne, w pełni autonomiczne powierzchnie.

Piętro 42
Przestronna przestrzeń mogąca przyjąć do 200 osób
na powierzchni 270 m2. Idealna do organizacji konferencji lub bankietów,
w trakcie których będziemy mogli doświadczyć wyjątkowego widoku panoramy pulsującego miasta. A wszystko w nowoczesnej strefie o loftowym charakterze.

Nasza przestrzeń to o wiele więcej niż tylko wysmakowany, nowoczesny i funkcjonalny wystrój oraz zapierająca dech w piersiach panorama miasta.
To miejsce wyjątkowe na gastronomicznej mapie stolicy.

Dzięki w pełni wyposażonej, profesjonalnej kuchni, Chef Marcin Wojtczak zaspokoi
podniebienia nawet najbardziej wymagających gości. W oparciu o autorskie menu wyczaruje kulinarne dzieła sztuki, których dopełnieniem będzie bogata karta win oraz bar
gwarantujący niezrównane doznania smakowe. Nasze menu podajemy w formie fingerfood, menu serwowanego, bufetów, menu koktajlowego oraz stacji kulinarnych.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://lookupevents.pl

oraz do kontaktu:

info@villafoksal.pl / +48 502 042 588 Robert 
gosia@villafoksal.pl / +48 601 327 243 Gosia 

Zapraszamy !!!